2008

2008

Kochanie! Pamiętaj o hiszpańskich oliwkach!!! Kampania promocyjna 2008

Kampania „Kochanie pamiętaj o hiszpańskich oliwkach" była II edycją akcji promocyjnej i miała charakter przypomnienia konsumentom o hiszpańskich oliwkach, dlatego jako motyw przewodni w kreacji został wykorzystany symbol powszechnie stosowanej „żółtej karteczki".

Kampania rozpoczęła się 1 września 2008 r. od niestandardowych, ambientowych instalacji, które stanęły na ulicach największych miast w Polsce. Uwagę przechodniów skupiały niestandardowe, trójwymiarowe megaplakaty – zamienione na wielkie (6x3m) tablice korkowe z przyczepioną „żółtą karteczką" i napisem „Kochanie! Pamiętaj o HISZPAŃSKICH oliwkach!!!". Plakaty z tym samym motywem umieszczono również w tramwajach i warszawskim metrze. Tradycyjne media wzmocniono także innymi działaniami ambientowymi - konsumenci mogli np. spotkać w metrze i tramwajach podróżujące megaoliwki. Dodatkowo w różnych punktach miasta, na samochodach pojawiły się liczne, „odręcznie" napisane „żółte karteczki" przypominające zapominalskim partnerom o ukochanych oliwkach na 3 różne sposoby (zawsze naklejano minimum dwie różne karteczki na jeden samochód): „Kochanie! Pamiętaj o HISZPAŃSKICH oliwkach!!! Kasia ♥" lub „Kochanie! Wiesz, że lubię hiszpańskie oliwki… Kasia ♥" lub „Kochanie! Mam nadzieję, że nie zapomniałeś o hiszpańskich oliwkach? Kasia ♥".

Cała kampania została także wsparta reklamami w prasie kulinarnej. Do kampanii chętnie przyłączyli się również najwięksi importerzy i dystrybutorzy hiszpańskich oliwek w Polsce, którzy dla celów kampanii oznakowali słoiczki naklejkami z logo „Olives from Spain". Tym sposobem wyróżnili swoje produkty na półce sklepowej i jednoznacznie wskazali konsumentom promowane hiszpańskie oliwki.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu z przebiegu akcji.

Kampania zdobyła nagrodę Kreatura 2008/2009 w kategorii outdoor/indoor/plakat.