2009

2009

I ♥ Hiszpańskie Oliwki Kampania promocyjna 2009

Kampania pod hasłem „I ♥ hiszpańskie oliwki” miała charakter wizerunkowy i obejmowała działania z wykorzystaniem mediów tradycyjnych. Stworzony na potrzeby akcji, charakterystyczny key visual – oliwkowe serce – pojawił się zarówno w przestrzeni miejskiej (zagościł na billboardach w największych miastach w Polsce,) jak i w postaci folderu z przepisami na zastosowanie hiszpańskich oliwek w Polskiej kuchni (jako dodatek do prasy kulinarnej i kobiecej).

Obok insertów na łamach wybranych czasopism umieszczono także reklamy prasowe. Akcja miała na celu pokazanie szerokiego zastosowania kulinarnego hiszpańskich oliwek.

Wykorzystanie motywu serca w kreacji wzbudzało pozytywne emocje w stosunku do marki „Olives from Spain”. Dla głodnych informacji odświeżono portal www.hiszpanskieoliwki.pl, gdzie można było znaleźć jeszcze więcej przepisów i informacji na temat pereł Hiszpanii.

Nie sposób było się nie zakochać ♥ ….w hiszpańskich oliwkach!

Kampania 2009 została zrealizowana przez Agencję Reklamową Orangeblue z Poznania na zlecenie Biura Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii.