2011

2011

Hiszpańskie Oliwki. Lubię to. Kampania promocyjna 2011

Kampania promocyjna z roku 2011 stanowiła kontynuację działań rozpoczętych w 2007 roku. Jej głównym celem było zwiększenie sprzedaży Hiszpańskich Oliwek w Polsce poprzez wskazanie ich szerokiego zastosowania kulinarnego, a także wzmocnienie wizerunku marki „Olives from Spain” i wyróżnienie produktu na tle konkurencji.
Akcja promocyjna adresowana była do kobiet i mężczyzn w wieku 25 +, mieszkańców dużych miast, zarabiających powyżej średniej krajowej, lubiących podróże, otwartych na nowe doznania, w tym kulinarne, ceniących sobie zdrowe gotowanie. Działania promocyjne z roku 2011 przeniosły się w znacznej mierze do wirtualnego świata. Nowa interaktywna strona www.hiszpanskieoliwki.pl oraz szereg atrakcji zaplanowanych na profilu Hiszpańskie Oliwki (Facebook) były miejscami styczności z marką „Olives from Spain” w niestandardowym wydaniu. Wspierały je działania BTL - akcje degustacyjne z udziałem hostess w wybranych punktach sprzedaży sieci: Piotr i Paweł, Carrefour i Real. Inauguracją kampanii była konferencja prasowa zorganizowana w formie warsztatów kulinarnych prowadzonych przez Andrzeja Polana.

Akcja promocyjna trwała do grudnia 2011 roku. Kampania była realizowana przez Agencję Reklamową Orangeblue z Poznania na zlecenie Biura Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii.